Wednesday, January 9, 2008

Dani u Norveskoj

Vreme u Norweskoj,je jedno od najlepsih vremena u mom zivotu.
Mogu to da kazem ,jer ovo je vreme sazrevanja,vreme kada donosim naj ozbiljnije odluke za moj zivot.Zahvalna sam Bogu da mi je dao ovu priliku da budem ovde i da imam kvalitetno vreme sa prijateljima i Bogom.
On me svakim danom vodi,menja ,koristi i uci.On je taj koji mi daje snagu ,pogotovo sad kad sam daleko od prijatelja,porodice koju mi je Bog dao:Greg,Jelena,Beni,Sara,i mali bovek Hana.Bog me je blagoslovio puno sa njima i jako sam srecna da ih imam.A i za sve u mom zivotu.
Vreme u Norweskoj me je jako promenilo,promenilo je moj pogled na zivot,pogled na Hriscanstvo u pozitivnom smislu.Mislim da je svekom potrebno vreme da razmisli o svom zivotu i svojim greskam i da malo ode od svijuh i prepusti se Bogu,ova skola mi je to omogucila.Nisam savrsena i Bog ima jos puno toga da promeni u mom zivotu i da oduzme,i doda.Tako to ide.Ovde ucimo o Bogu,proucavamo Bibliju,sluzimo,radimo na razlicitim mestima,zatvor,narkomani,siromasni,tinejdjeri,omladinci i jos mnogo.Imamo,sluzbe,molitvene,slavljenje i uzivamo u tome.Mogu reci da me to jaca i da me je vise zblizilo sa Bogom.Dozvolilo mi je da vidim koliko je vazno Biti sa Bogom svaki dan.U skoli imam 67 prijatelja,39 prijatelja iz razlicitih zemalja i ostali su iz Norveske i mogu reci da je ovo dobro iskustvo ziveti sa razlicitim ljudima.Razlicit jezik,kultura,drzava,boja ali imamo svi zajedno 1 Boga i dobro je ziveti sa svima njima jer naucis puno od svakog.Cujes razne price,tuzne,srecne,itinite i to te obogati na neki nacin.
Veliki je ovo talenat za sve nas u skoli i srecna sam i ispunjena sa onim sto mi Bog daje svaki dan.Ucim da cenim vise ono sto imam.
Mogu isto reci bilo je teskih trenutaka,i bolnih.Ali izgurala sam nekako i Bog mi je pomogao u tome i moja hraniteljska porodica,i moj mentor.
Ima jos mnogo toga da se popravi u mom zivotu i da nadoknadim ljudima koje sam povredila,i verujem da ce me Bog u tome voditi.
Toliko za sad,zelim vam svima lep dan.

No comments: