Sunday, April 13, 2008

POVRATAK U HALD-skolu

Evo dosao je i taj trenutak, pocetak drugog semestra. U ovom periodu godine studenti koji su bili smesteni po celoj evropi sada se vracaju u skolu Hald, internacionalni centar, Biblijske skole.Nakon 6 meseci provedenih u Norveskoj sluzeci na raznim mestima i raditi razne prakticne stvari, doso je period kad se svi studenti vracaju u skolu na jos 2 meseca prakticne nastave i pripreme za povratak u svoje zemlje i svojim kucama. Verujem da svaka osoba-student jedva cekaju povratak u skolu, jer to je jedan od najboljih trenutaka, susresti se sa svima posle 6 meseci i deliti sa njima razna iskustva, i ono sto smo naucili,ohrabrivati jedne druge i podrzavati.Ja mogu za sebe da kazem, da Hald, skola u kojoj sam ja je jedno predivno mesto gde mozes nauciti puno toga, o zivotu,raznim zemljama,raznim kulturama,hriscanstvu, Bogu, o sebi sto je jako vazno.Ova skola ti pruzi mnogo toga, da se ucvrstis i u temeljis u Hristu, da sazris i budes samostalan, da naucis jos vise o sebi,ko sam ja, sta ocekujem od svog zivota.Dati priliku da razmisljas, budes sa Bogom, i mislis o svojoj buducnosti.
Za 6 meseci rada i sluzenja na raznim mestima dobila sam puno toga, isto tako naucila sam da sluzim, budem ponizna, i negledam cija je veca sluzbi a cija manja, naucilo me je da se spusti nisko i uradim sve sto traze od mene i to me je jos vise priblizilo Bogu.Prilika da sluzis negde ili nekome je jedna jako lepa stvar, ja je vise nezelim propustiti.Nebi sad da pisem o svemu sta sam naucila ili o svim iskustvima jer neznam kad bi zavrsila :)
Ali svih ovih 8 meseci su bili veliki blagoslov za mene i ne da sam samo naucila od casova i predavanja ili sluzenja nego sam naucili mnogo od ljudi.Izdesavalo se puno stvari za 8 meseci o nekim stvarima kad razmisljam nemogu da verujem da se to meni moze dogodi ti ali jeste i iz svega toga sam naucila mnogo i ojacala.Verujem da ova godina u Norveskoj je nesto veliko i vredno sto sam dobila.I ovo ce me drzati celog zivota.Ovde ostajem jos 2 meseca i verujem da ce i ona biti nesto jako veliko i izazovno za mene.Da cu se vratiti kuci u Srbiju potpuno drugacija,sa vizijom,i raznim mogucnostima da zapocnem neki program sa mladima i siromasnim ljudima jer mi je to vizija i nesto za cega se molim.Mogu da kazem da sam sad mnogo jaca i zrelija osoba i da u buducnosti zelim mnogo toga da uradim i dam drugim ljudima jer znam da mogu i imam sta da dam i kazem.Verujem da ce me Bog koristiti i pripremi ti za povratak kuci, jer on ima nesto veliko i savrseno za mene tamo negde kao i za tebe.
U ova 2 meseca u skoli ce mo dobiti mogucnost da se druzimo jos vise, upoznajemo i spremamo za povratak jer nece biti isto a ni lako jer ipak 10 meseci daleko i odvojen od svoje zemlje, kuce,porodice,prijatelja nece biti isto.Ali mi se nadamo boljem mnogo boljem.
Zivot ovde u Norveskoj nije bio ni malo lak, ali je bio pun iznenadjenja, novih iskustava, i jos mnogo toga sto ce svako od nas moci da ponese odavde kuci.
Bog je divan i On nas voli, i zeli nas za sebe i ima mnogo toga da nam da.Zato nemoj propustiti priliku koju ti Bog pruza, u bilo cemu, u bilo kojoj sluzbi da si, radi je iz srca i za druge, a prvenstveno da proslavis ime Bozije i on ce te izobilno nagradi ti.Svaka sluzba je vredna, i nema velike i male, pastor i onaj na vratima koji sluzi su u Bozijim ocima jednaki.Bog nas voli jednako i on te je postavio tamo jer on ima plan. Prihvati ,budi veran i sluzi svim srcem svojim i osetices promenu i silne blagoslove.

No comments: